Po odoslaní objednávky Vám ihneď príde na e mailovú adresu, ktorú ste uviedli, automatické potvrdenie objednávky. Pokiaľ Vám tento email nepríde, skontrolujte či ste nezadali pri vyplňovaní objednávkového formulára zlý email, alebo niektorý z povinných údajov. Ak je všetko vyplnené správne a potvrdenie objednávky Vám napriek tomu neprišlo, prosím kontaktujte nás na info@gamecontrol.sk, alebo telefonicky +420 739 616 508
Akonáhle bude tovar vyexpedovaný alebo nachystaný k odberu, pošleme Vám email alebo SMS s pravdepodobným dňom dodania, popr. aj s číslom zásielky. O presnom termíne dodania budete vždy informovaní.
Tovar Vám zašleme slovenskou poštou ako štandardnú zásielku 1.triedou. Balík je doručený nasledujúci pracovný deň
Tovar Vám zašleme cez Balík Na Poštu. Balík Na Poštu je doručený najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni podania na poštu. Na Váš email budú zaslané informácie o odoslaní Vášho tovaru, číslo balíka a prístup na jeho stále sledovanie. Budete teda vedieť, kde sa Váš tovar v danú chvíľu nachádza.
Váš tovar bude dodaný prepravnou službou DPD Private/PPL. Balík je doručený najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni prevzatia balíka firmou DPD/PPL, potom Vám bude zaslané číslo balíka a informácie kedy môžete tovar očakávať. Na adrese www.dpd.com/sk môžete sledovať, kde sa Váš tovar v danú chvíľu nachádza.
Objednaný tovar ktorý je skladom je spravidla odoslaný do 24 hodín po objednaní. Ak tovar nie je momentálne na sklade a jeho dodacia lehota bude trvať dlhšie ako 17 pracovných dní, budeme Vás o tom informovať. Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku, alebo jej časť v prípadoch ak sa tovar už nevyrába, je dlhodobo nedostupné alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho cena. V prípade, že táto situácia nastane, budeme Vás o tom informovať emailom alebo telefonicky a dohodneme sa na ďalšom postupe.
Venujte pri preberaní tovaru veľkú pozornosť stavu balíku! Kupujúci je povinný prezrieť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po odhalení, tj. ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku bude považovaná za závadu spôsobenú kupujúcim a reklamácia bude automaticky zamietnutá. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následovne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšia životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
V našich maloobchodných cenách sú už zahrnuté poplatky za zber a likvidáciu el.odpadu na základe novely zákona o odpadoch č.185 / 2001Sb., Ktorá novo špecifikuje podmienky pre nakladanie s odpadom z elektrických a elektronických zariadení